GlobalContact på Roskilde 2010
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

GlobalContact på Roskilde 2010

Gør noget fornuftigt, gør en forskel
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 møde med lasse

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

møde med lasse Empty
IndlægEmne: møde med lasse   møde med lasse Icon_minitimeMan Maj 03, 2010 6:09 pm

Hej Vår, Liv, Amila og Lise Smile

hvad synes i om at vi fælles tager et møde med Lasse her inden for de næste to uger? han vil gerne have en update, og hvem ved mere om hvad i laver i grupperne end jer? Smile

Hvad dage kunne passe jer bedst? jeg kan desvære ikke rigtigt i denne uge, men næste uge er ret åben for mit vedkommende...

mandag eftermiddag er blevet fri for mig, tirsdag er også sådan at jeg kan planlægge et møde ind hvor det skulle passe. Onsdag kan jeg ikke, men torsdag er helt åben..

hvordan står det til med jer?
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Liv i Dali




Antal indlæg : 26
Tilmeldt : 11/11/09

møde med lasse Empty
IndlægEmne: Sv: møde med lasse   møde med lasse Icon_minitimeMan Maj 03, 2010 8:50 pm

Hey Mads,
Det lyder da som en god ide.
Næste uge passer fint for mig.
Tilbage til toppen Go down
Vidali




Antal indlæg : 20
Tilmeldt : 09/11/09

møde med lasse Empty
IndlægEmne: Sv: møde med lasse   møde med lasse Icon_minitimeOns Maj 05, 2010 1:29 pm

Har forslået at vi mødes inden vores fælles møde d. 11. kl. 16.00? der er også videoredigeringsworkshop den samme dag, det slutter kl. 22.00 måske vi kan sige hej til dem bagefter:-)
Tilbage til toppen Go down
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

møde med lasse Empty
IndlægEmne: Sv: møde med lasse   møde med lasse Icon_minitimeOns Maj 05, 2010 3:00 pm

det lyder fint for mig at gøre det der! men skulle amilla ikke til workshoppen??
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Lisehojer




Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 02/11/09
Alder : 36
Geografisk sted : København Ø

møde med lasse Empty
IndlægEmne: Sv: møde med lasse   møde med lasse Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 12:54 pm

Jeg kan også godt kl. 16. Selvom mit projekt spidser lidt til i øjeblikket - så det ville ikke gøre mig noget hvis det hele lå lidt senere... Men Lasse går selvfølgelig også hjem på et tidspunkt, så 16 er nok fint Smile
Tilbage til toppen Go down
Liv i Dali




Antal indlæg : 26
Tilmeldt : 11/11/09

møde med lasse Empty
IndlægEmne: Sv: møde med lasse   møde med lasse Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 6:11 pm

Hey Smile

Ville bare lige høre om det er sikkert at der er møde kl 16 med Lasse på tirsdag?
Tilbage til toppen Go down
Amila




Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 03/11/09

møde med lasse Empty
IndlægEmne: Møde med Lasse   møde med lasse Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 11:36 pm

Tirsdag passer også mig fint, men jeg kan først være der tidligst kl. 17, da jeg er på arbejde hele dagen. Er der mulighed for at vi kan mødes med Lasse dér eller er det helt umuligt i forhold til hans arbejdstider??
Tilbage til toppen Go down
Amila




Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 03/11/09

møde med lasse Empty
IndlægEmne: Sv: møde med lasse   møde med lasse Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 11:39 pm

- Og forresten Mads, havde tænkt mig at deltage i workshoppen, men er nødt til at arbejde de dage.
- Og mit navn er med ét l Mads! Det burde du efterhånden vide! Wink
Tilbage til toppen Go down
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

møde med lasse Empty
IndlægEmne: Sv: møde med lasse   møde med lasse Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 3:52 pm

Hehe et lille uskyldigt L fra eller til Razz da jeg gik i 3.g var der stadig 3 navne på nogle i klassen jeg ikke kunne huske :/ efter 3 år! Jeg er ikke så god til sådan noget Amil(l)a Razz

jeg har ikke fået noget svar fra Lasse på mine henvændelser, så jeg ved ikke lige om han regner med at være der...
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Sponsoreret inhold





møde med lasse Empty
IndlægEmne: Sv: møde med lasse   møde med lasse Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
møde med lasse
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Referat fra møde med Lasse den 19. maj
» Referat fra fællesmøde 11. maj
» næste fællesmøde
» Møde d. 4 juni?
» Næste fællesmøde

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
GlobalContact på Roskilde 2010 :: Generelt :: Praktisk Info-
Gå til: