GlobalContact på Roskilde 2010
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

GlobalContact på Roskilde 2010

Gør noget fornuftigt, gør en forskel
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 næste fællesmøde

Go down 
+7
Anja
Anne Sofie
kras_ras
Chipo
Lisehojer
Vidali
Mads
11 deltagere
ForfatterBesked
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: næste fællesmøde   næste fællesmøde Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 4:50 pm

Hey allesammen Smile vi håber det går godt med arbejdet i grupperne! Basketball
nu er det ved at være nogle uger siden de blev dannet, og måske vi skulle til at samle lidt op på hvordan det går?

Jeg tænker vi kan gøre det i uge 12 engang. Hvis der er nogle dage hvor du IKKE kan i uge 12, så må du meget gerne lige skrive det i denne tråd, så vi kan planlægge datoen efter hvornår flest kan møde op Smile Mads og Lise sører for lidt guf/hygge til mødet - dog ikke aftensmad (Lasse havde lidt andre regler en Frederik når det kommer til det drunken )
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Vidali




Antal indlæg : 20
Tilmeldt : 09/11/09

næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: møde   næste fællesmøde Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 8:53 pm

Jeg kan ikke tirsdag og torsdag, ville helt klart foretække mandag! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Lisehojer




Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 02/11/09
Alder : 36
Geografisk sted : København Ø

næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: næste fællesmøde   næste fællesmøde Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 11:43 pm

Hej alle,
Jeg kan alle dage bortset fra onsdag... måske mandag ville være en god idé så?
Tilbage til toppen Go down
Chipo




Antal indlæg : 2
Tilmeldt : 26/02/10

næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: næste fællesmøde   næste fællesmøde Icon_minitimeMan Mar 15, 2010 9:39 pm

Hej:-) Jeg kan ikke onsdag, men mandag ville også passe mig rigtig godt. Laughing
Tilbage til toppen Go down
Lisehojer




Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 02/11/09
Alder : 36
Geografisk sted : København Ø

næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: næste fællesmøde   næste fællesmøde Icon_minitimeTirs Mar 16, 2010 9:41 am

Det ser ud til at blive mandag så?
Så skal jeg bare lige have rykket et gruppemøde hvis jeg kan... det er kommet ind i mellemtiden. Hvad med jer andre der ikke har svaret endnu, er mandag også den bedste dag for jer?

knus
Tilbage til toppen Go down
kras_ras




Antal indlæg : 1
Tilmeldt : 17/03/10

næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: næste fællesmøde   næste fællesmøde Icon_minitimeOns Mar 17, 2010 2:01 am

hej, jeg kan heller ikke tirsdag og torsdag fra kl 17.
Ellers er mandag/onsdag eller fredag et godt bud.
hilsen, rasmus
Tilbage til toppen Go down
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: næste fællesmøde   næste fællesmøde Icon_minitimeOns Mar 17, 2010 12:34 pm

uhm undskyld for den sene udmelding, men mandag er jeg på felt tur med studiet Sad jeg kommer først sent hjem tirsdag... men ellers kan i jo bare mødes og snakke med Lise, og så bliver jeg opdateret senere Smile
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Anne Sofie




Antal indlæg : 7
Tilmeldt : 28/02/10

næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: næste fællesmøde   næste fællesmøde Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 7:13 pm

Hej

Undskyld det sene svar, men jeg kun mandag kl 16-18.. Tirsdag kan jeg efter kl 17, og ellers kan jeg hele ugen..!
Tilbage til toppen Go down
Anja




Antal indlæg : 12
Tilmeldt : 24/02/10

næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: næste fællesmøde   næste fællesmøde Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 8:55 pm

kan godt se jeg skal lære at tjekke forummet lidt oftere!

Buzz holder møde mandag 16-18 cirka og jeg må desværre meddele at jeg ikke kan deltage i møder resten af ugen pga alt for mange aftaler og eksamenopgave..
Tilbage til toppen Go down
Lisehojer




Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 02/11/09
Alder : 36
Geografisk sted : København Ø

næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Fællesmøde + fællesspisning, wuhu!   næste fællesmøde Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 11:29 pm

Hej alle sammen...

Nå, det bliver vist svært at finde en dag hvor alle kan.. Men jeg er kommet i tanke om, at MS har frivilligaften på torsdag, hvor der er gratis aftensmad (og den plejer at være rigtig lækkert Smile)

Så det jeg tænkte var, om vi skulle mødes på torsdag - alle dem, der kan (hvis der kommer mindst en fra hver gruppe, så er det jo helt fint), spise sammen og få snakket om, hvordan projektet skrider frem. Hvad siger I til det?

Der er et oplæg om kreativitetens psykologi fra 17-19 og spisning kl. 19.. jeg ved ikke om folk har lyst/tid til at høre oplægget og så spise og så snakke roskilde, eller om vi bare skal mødes kl. 17 og snakke roskilde og så slutte af med spisningen?

Jeg tror oplægget er rigtig spændende, men det er jo fuldt forståeligt, hvis folk ikke lige føler for at bruge hele aftenen på Fælledvej 12 Smile

Hvad tænker I???

Man skal melde sig til mad senest tirsdag middag på muv@ms.dk, så det kunne være fedt at finde ud af om vi skal holde mødet i løbet af i morgen.

Glæder mig til at se jer alle Smile

KH Lise
Tilbage til toppen Go down
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: næste fællesmøde   næste fællesmøde Icon_minitimeMan Mar 22, 2010 12:58 am

Genial ide cheers jeg er frisk på det torsdag... men så længe en koordinator er med så er det jo nok, så hvis ikke der er så mange som kan må vi jo vælge en anden dag.

Men hvis der er nogle af de nye som gerne vil møde lidt flere i MS netværket kan jeg varmt anbefale at komme til frivillig aftenerne! de er rigtig hyggelige, og ofte meget spændende også! og så er maden virkelig god sammenlignet hvad man normalt har rås til på SU confused så det er værd at komme til uanset hvad pirat
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Liv i Dali




Antal indlæg : 26
Tilmeldt : 11/11/09

næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: næste fællesmøde   næste fællesmøde Icon_minitimeMan Mar 22, 2010 2:46 pm

Hey Smile
Undskyld det sene svar.
Torsdag lyder som en god ide ! Smile
Vi holder møde i dag i buzz-gruppen så vi kan sikkert bidrage med en masse godt!! Wink
Tilbage til toppen Go down
Jonathan




Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 08/02/10

næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: næste fællesmøde   næste fællesmøde Icon_minitimeMan Mar 22, 2010 8:01 pm

i'm so oooon!
Tilbage til toppen Go down
EmilH




Antal indlæg : 10
Tilmeldt : 03/11/09

næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: næste fællesmøde   næste fællesmøde Icon_minitimeMan Mar 22, 2010 10:40 pm

Hav en fed aften! Og glem ikke at få hygget samtidig med arbejdet.

Jeg føler mig efterhånden fremmed, og har ingen anelse hvordan det går med projektet. Men jeg regner med at komme hjem om ca. 3 uger, og forventer at se resultater Very Happy

Husk nu at give hinanden high-fives og dele knus og kram ud når det bliver for alvorligt eller kedeligt. (vi har ingen slagsang???) Og så ses vi forhåbentligt snart!
Tilbage til toppen Go down
Amila




Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 03/11/09

næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: næste fællesmøde   næste fællesmøde Icon_minitimeMan Mar 22, 2010 11:32 pm

Lyder som en god idé med på torsdag, men vi (event-gruppen) havde faktisk aftalt at holde første møde den dag kl. 18 og jeg føler, at det er ret vigtigt, at vi kommer i gang med at planlægge eventerne. Vi skulle have holdt møde for nogle uger siden, men på grund af aflysninger og at vi har haft lidt svært ved at finde en dag, hvor vi alle kunne mødes er det blevet rykket til torsdag i denne uge. Men tænker at vi godt kan få det til at passe sådan at vi først mødes og brainstormer en times tid i gruppen og så derefter holder fællesmøde med jer andre. Det ville være dejligt at se alle igen Smile

Hvad tid skulle fællesmødet være? Efter frivilligaften og spisning eller hvordan?
Tilbage til toppen Go down
Amila




Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 03/11/09

næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: næste fællesmøde   næste fællesmøde Icon_minitimeMan Mar 22, 2010 11:34 pm

Tror i godt man må spise med, hvis man ikke har været til frivilligaften?
Tilbage til toppen Go down
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: næste fællesmøde   næste fællesmøde Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 1:03 am

Amila: Meld dig til frivillig aftenen og lad være med at møde op til oplægget hvis du ikke kan. Så laver de mad til dig ^^ de planlægger maden ud fra antal tilmeldinger så bare tilmeld dig... geek

og jeg tror vi siger at mødet officielt starter 20.00 men hvis folk er færdige med at spise 19.30 så er det der...

er det ok?
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Amila




Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 03/11/09

næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: næste fællesmøde   næste fællesmøde Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 1:36 am

Det gik lige op for mig at vi (event-gruppen) har møde på onsdag og ikke torsdag, så glem bare alt, hvad jeg har sagt... Rolling Eyes
Så ses vi bare til fællesmøde torsdag aften og måske også til spisning inden geek
Ciao!
Tilbage til toppen Go down
Lisehojer




Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 02/11/09
Alder : 36
Geografisk sted : København Ø

næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: næste fællesmøde   næste fællesmøde Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 12:47 pm

præcis, Mads. Møde kl. senest 20!
Så det er altså op til folk selv, om man vil komme til oplæg kl. 17 - men jeg tror det bliver godt Smile Husk at tilmeld jer spisning i dag..

knus
Tilbage til toppen Go down
Vidali




Antal indlæg : 20
Tilmeldt : 09/11/09

næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: næste fællesmøde   næste fællesmøde Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 8:52 pm

Jeg er på arbejde indtil kl. 20.00 hos ms, så jeg kommer så hurtigt jeg kan bagefter!

Det bliver godt med et fællesmøde igen:-)
Og Emil har helt ret, vi må huske at uddele kram og kærlighed i denne travle men dejlige forårs tid! ;D

Jeg har et vigtigt punkt på dagsordenen:
Vi skal have fået klargjort videoredigeringsworkshoppen fuldstændig!
- Hvor mange har tilmeldt sig 100%, hvor mange i Århus og hvor mange i København?
-De skal også snart have en opfølgningsmail!
- Hvem af os har lyst til at tage med til videoredigeringsworkshoppen?
- Samtidig skal der en ud og fortælle om det til hjemkomstweekenden denne weekend, spændende
Jeg har lovet at melde tilbage til Niels snarest!

Vi har fået noget information omkring workshoppen af ham, som jeg kan sende til dem som skal være ind over det:-)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: næste fællesmøde   næste fællesmøde Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
næste fællesmøde
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Næste fællesmøde
» Referat fra fællesmøde 11. maj

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
GlobalContact på Roskilde 2010 :: Gamle Ideer - Skraldespand :: det som er flyttet-
Gå til: