GlobalContact på Roskilde 2010
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

GlobalContact på Roskilde 2010

Gør noget fornuftigt, gør en forskel
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Update fra event-folk-LÆS DETTE

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Amila




Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 03/11/09

Update fra event-folk-LÆS DETTE Empty
IndlægEmne: Update fra event-folk-LÆS DETTE   Update fra event-folk-LÆS DETTE Icon_minitimeSøn Maj 30, 2010 7:53 pm

Hey alle sammen!

Her kommer en lille update på situationen i event-gruppen + noget I skal tage stilling til:
Ang. fest i dagene optil selve festivalen:
Aftalen med landiminer.dk, der ejer strandbaren, er næsten på plads! De siger at de er meget interesserede i at holde en fest i samarbejde med os, men de vil alligevel have et møde med os inden de beslutter sig, for at sikre sig at vores budskaber ikke drukner i hinanden. Dette møde bliver afholdt på onsdag d. 2 juni kl. 16 og alle er MEGET velkommen. For selvom at vi, event-gruppen sørger for festen, tænkte jeg at det kunne være interessant for alle at have indflydelse på, hvordan den skal afvikles i sidste ende. Derudover ville det være en kæmpe hjælp, da vi p.t. kun er mig og Chipo der kan komme med til mødet og skal sælge vores fest over for dirketøren Rune og hans folk.
For dem der har lyst til at tage med mødes vi en time før, så vi lige kan snakke om, hvad vi har tænkt os at lægge vægt på.

Derudover kan jeg fortælle at vi har fået musik på programmet. Det drejer sig om en dj-gruppe der hedder Mørk Rom, der spiller rigtig god danse-musik. Louisa, der er en af de to Dj's i gruppen har forslået os at vi laver et line-up til vores fest i stedet for bare at have én fj der spiller, og det synes jeg er en rigtig fed idé. Så lad os håbe at vi snart får et sikkert svar fra Pladevennerne om de har lyst til at spille til vores fest.

Louisa, gav mig desuden kontakt-oplysninger til en fyr, der driver noget mobilt-soundsystem på Roskilde Festivalen og ham kan vi jo bruge, hvis vi holder fast i idéen med at lave et karneval, der fører til vores fest. Jeg har i hvert fald spurgt ham om han er interesseret i at hjælpe.

Ang globus-kostume:
Jeg var til samtale hos syersken i sidste uge og vi snakkede længe om, hvordan kostumet kunne laves. Vi kom dog frem til at hun ikke ville kunne lave et kostume, der kunne holde den runde form. Hun ville højst kunne sy det der skulle være udenom et lag af skumgummi eller noget andet, som vi så også skulle til at have lavet og det ville blive dyrt.
Men hun havde et rigtig godt forslag: En stor pilates bold el.lign. som vi fylder op med noget (dyner, skumgummi mm.). Det bliver nok ikke det samme kostume som vi havde tænkt os oprindeligt, men det tror jeg under alle omstændigheder er rigtig svært at skaffe.
Anemarie mener at hendes familie har en gammel pilates-bold liggende oppe på loftet, som vi kunne bruge.
Hvis der er nogen i alle grupperne, der har lidt ekstra overskud, må de meget gerne melde sig til at arbejde videre med kostumet. Jeg har nemlig selv meget travlt med eksamen i denne måned + at jeg gerne vil arbejde lidt hårdere på at få festen på plads.

Denne besked er skrevet lidt hurtigt, men håber at I har fået et indtryk af at der virkelig sker nogle ting nu! cheers
Tilbage til toppen Go down
Anja




Antal indlæg : 12
Tilmeldt : 24/02/10

Update fra event-folk-LÆS DETTE Empty
IndlægEmne: Sv: Update fra event-folk-LÆS DETTE   Update fra event-folk-LÆS DETTE Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 12:10 am

hvor afholdes mødet onsdag? jeg kan måske deltage... men skal lige undersøge det.
Tilbage til toppen Go down
Lisehojer




Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 02/11/09
Alder : 36
Geografisk sted : København Ø

Update fra event-folk-LÆS DETTE Empty
IndlægEmne: Sv: Update fra event-folk-LÆS DETTE   Update fra event-folk-LÆS DETTE Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 11:39 am

Amila, det er rigtig godt arbejde!
Jeg ville virkelig gerne med til mødet, men skal på arbejde kl 14 Sad Det lyder interessant med pilates bolden, men så ville man jo ikke kunne have den på, vel? Så skal man bare slåbe rundt på den??

Kan måske godt tage over, men først fra på tirsdag, da jeg er i Jylland i weekenden.
Tilbage til toppen Go down
Anemarie




Antal indlæg : 1
Tilmeldt : 25/02/10

Update fra event-folk-LÆS DETTE Empty
IndlægEmne: Sv: Update fra event-folk-LÆS DETTE   Update fra event-folk-LÆS DETTE Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 10:21 pm

Vi har en pilatesbold, men den er altså ikke ret stor, og nok ikke noget, vi som sådan vil kunne få til at ligne en globus mere end en topmave, så det bliver ikke helt super. Men ellers må vi jo kunne købe en stor pilatesbold og så lave den ud fra det.

- og til Lise. Ideen med bolden er bare, at den skal kunne holde formen nogenlunde. Tror, tanken er, at vi skærer hul til krop og hoved i den, så man altså fortsat kan have den på som et kostume. Men den skal selvfølgelig have en vis størrelse for at det kommer til at ligne en globus. Smile
Tilbage til toppen Go down
Anja




Antal indlæg : 12
Tilmeldt : 24/02/10

Update fra event-folk-LÆS DETTE Empty
IndlægEmne: Sv: Update fra event-folk-LÆS DETTE   Update fra event-folk-LÆS DETTE Icon_minitimeSøn Jun 06, 2010 11:41 pm

jeg tror der er sådan nogle store bolde (aka man kan sidde på dem) i min fredagsbar, undersøger lige sagen og ser om jeg kan få en Smile det er alligevel bare nogle vi har fået smidt i nakken af ku...
Tilbage til toppen Go down
Anja




Antal indlæg : 12
Tilmeldt : 24/02/10

Update fra event-folk-LÆS DETTE Empty
IndlægEmne: Sv: Update fra event-folk-LÆS DETTE   Update fra event-folk-LÆS DETTE Icon_minitimeTirs Jun 08, 2010 7:04 pm

nå øv, de var ikke at finde nogen steder, så de er nok smidt ud desværre!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Update fra event-folk-LÆS DETTE Empty
IndlægEmne: Sv: Update fra event-folk-LÆS DETTE   Update fra event-folk-LÆS DETTE Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Update fra event-folk-LÆS DETTE
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Feedback: Event gruppen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
GlobalContact på Roskilde 2010 :: Gruppe rum :: Event-
Gå til: