GlobalContact på Roskilde 2010
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

GlobalContact på Roskilde 2010

Gør noget fornuftigt, gør en forskel
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Salg i boden

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

Salg i boden Empty
IndlægEmne: Salg i boden   Salg i boden Icon_minitimeFre Apr 02, 2010 2:30 pm

Fairtrade kondomer
tager Lise sig af.

Fairtrade armbånd
Man kunne lave nogle armbånd med MaxHavalaar logoet/teksten FairTrade, på samme måde som festival-armbåndene.
Evt. kan disse fungere som et "løfte om at købe mere FT i hverdagen"

Fairtrade sæbe
tager Lise sig af?

Tatoos
Kører vi stadig med disse?

Wellness
Hvordan står det til med dette emne?

T-Shirts
Se evt. den anden tråd.

nogle nye ideer?
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Lisehojer




Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 02/11/09
Alder : 36
Geografisk sted : København Ø

Salg i boden Empty
IndlægEmne: Ang. samarbejde med EcoEgo   Salg i boden Icon_minitimeFre Apr 02, 2010 3:09 pm

Jeg har i sidste uge været nede i EcoEgo butikken på Nørre Farimagsgade og snakke med indehaveren, Bryan, om et samarbejde ligesom sidste år. Jeg fortalte ham os vores idé med at lave nogle "Roskilde-kit-pakker", og han synes det lød rigtig fedt. Han vil meget gerne have give os sine ting med i kommission, så det vi ikke sælger tager han bare tilbage igen.

Det jeg kunne huske vi havde talt om, at pakkerne skulle indeholde var:
- Fairtrade kondomer
- En Thy-øl
- Dr. Bronners magic soap (virker som shampoo, håndsæbe, opvaskemiddel... alt! Smile)

Derudover sælger Bryan tandbørster, som er fremstillet af bæredygtigt genbrugsmateriale, og vi talte om at pakken evt. også kunne indeholde en af disse.

Men vi må lige vurdere, hvor meget der skal i, så pakkerne stadig er spændende, men så de ikke bliver for dyre.


Angående kondomerne, så sælges de i øjeblikket i pakker à 12 stk, hvor hvert enkelt kondom er i en lille kedelig sølvindpakning. Det er lidt surt at man ikke vil kunne se det er fairtrade.
Det gode er, at der bliver produceret en fed indpakning til 2 stk, og vi HÅBER den når at blive klar inden juni. Derudover ....da da da da.... kan vi/Global Contact få trykt noget tekst på indpakningen. Så måske vi kunne finde på noget sejt/sjovt/rejseagtigt/fairtrade/dirty kondom-tekst vi kunne påtrykke???

Bryan sagde derudover, at hvis han bare fik vores produkt-bestillinger i maj/juni, ville det være fint. Han har det hele på lager.


Jeg holder jer opdateret omkring samarbejdet Smile

Knus og god påske til alle,
Lise
Tilbage til toppen Go down
 
Salg i boden
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» salg af t-shirts

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
GlobalContact på Roskilde 2010 :: Gruppe rum :: Teltet-
Gå til: