GlobalContact på Roskilde 2010
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

GlobalContact på Roskilde 2010

Gør noget fornuftigt, gør en forskel
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Rejs uden at flytte sig

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
EmilH




Antal indlæg : 10
Tilmeldt : 03/11/09

Rejs uden at flytte sig Empty
IndlægEmne: Rejs uden at flytte sig   Rejs uden at flytte sig Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 12:30 am

Jeg ved ikke helt hvordan. Men jeg tænker at vi kan prøve at give folk en smagsprøve på oplevelser, dilemmaer, frustrationer og glæder.
Og jeg synes umiddelbart at det er vigtigt at det ikke kun er positivt. Altså at det skal give folk nogle input som er knap så fede, og som de så skal kæmpe med og opleve glæden ved at overvinde det.
Som sagt har jeg ikke umiddelbart nogen idé til hvordan det kan gøres i praksis, hvilken form for udfordring osv. Men det kan vi måske finde ud af i fællesskab.
Tilbage til toppen Go down
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

Rejs uden at flytte sig Empty
IndlægEmne: Sv: Rejs uden at flytte sig   Rejs uden at flytte sig Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 12:04 pm

Denne følelse tror jeg vi kan få vækket i folk bare ved at atle med dem... fortælle dels om de svære forhold nogle lever under og de ting som var svære for os som tidligere volontører, dels fortælle om hvad vi synes var super fedt at opleve Smile jeg tror ikke nødvendigvis det behøver være mere fansy end som så pig
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Jonathan




Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 08/02/10

Rejs uden at flytte sig Empty
IndlægEmne: Sv: Rejs uden at flytte sig   Rejs uden at flytte sig Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 9:37 pm

En af mulighederne er at kombinere det med teater-sport, hvor vi udspiller en situation, som personen så skal løse.
Hvis man skulle lave lidt mediestunt ud af det, kunne man prøve at få fat i nogle kunstnere fra festivallen, og prøve at lokke dem ned og deltage i en gang konflikt-teatersport..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rejs uden at flytte sig Empty
IndlægEmne: Sv: Rejs uden at flytte sig   Rejs uden at flytte sig Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rejs uden at flytte sig
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
GlobalContact på Roskilde 2010 :: Gruppe rum :: Teltet-
Gå til: